Studenții Facultății de Comunicare și Relații Publice au încă un motiv să fie mândri de facultatea lor. Aceasta a fost aleasă să participe la un experment social derulat de GMP PR împreună cu Centrul de Informare ONU pentru România, cu ocazia Zilei Internaționale a Drepturilor Omului din data de 10 decembrie 2010.

Acest experiment social și intercultural şi-a propus să analizeze felul în care bucureștenii interacționeză cu persoane din alte culturi. Astfel, timp de o zi, 20 de tineri din rase diferite au intrat în rolul de angajați ai Hypermarketului Real din capitală, interacționând cu până la 4000 de bucureșteni.  Reacțiile, atitudinile și gesturile acestora au fost analizate de o echipă de sociologi din cadrul SNSPA, coordonată de Dan Petre.

Rezultatele experimentului au fost spectaculoase: s-a constatat că tinerii (20-25) împreună cu adulții (25-45) au fost cei mai puțin interesați de prezența voluntarilor străini, pe când copii și cei mai în vârstă s-au dovedit deschiși și comunicativi. Nu au lipsit nici persoanele care au dovedit ostilitate și suspiciune la contactul cu voluntarii.

Pentru acest experiment, GMP PR şi Centrul de informare ONU au reuşit să adune un număr impresionant de suporteri şi voluntari în jurul evenimentului: Zoli Toth, liderul trupei Sistem şi Kamara, componentul trupei Alb Negru care s-au implicat voluntar devenind ambasadori ai mesajelor antidiscriminare; Apa Nova Bucureşti şi Real-Hypermarket, care au susţinut proiectul, Asociaţia Cultura Păcii, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice – SNSPA, agenţia GMP, radio ZU, precum şi studenţii străini din cadrul Universităţii Bucureşti, Politehnica Bucureşti şi al programului de schimb cultural Erasmus.

Ne putem mândri, așadar cu o echipă experimentată de sociologi, care se implică și care dovedesc profesionalism atunci când sunt solicitați.

Ne putem mândri că avem o echipă de profesori  de la care avem multe de învațat!

Anunțuri